Saturday, February 12, 2011

happy birthday kawawas!!!

Wild Party!!!
Lokasi: Bilik P!@#%^&  S!@#$%
Jenis: Party Liar, Pizza, Movies

Pada hari semalam kak wawas telah mengadakan wild party di sebuah kawasan yang dirahsiakan tempatnya masa lunch hour. hari jumaatkan lunch hour panjang..so sempatlah kami menggila buat slot untuk movie sekali..movie yang terpilih pada hari tersebut ialah: Nangkung..yang diusahakan oleh kaknojie (ajk multimedia setiap masa)..dan makanan telah disponsor oleh tuan punya birthday iaitu pizza hut! tq kwawas..tahun depan wt lagi!!weee~

hasil sponsoran tuan punya birthday:

delivery pizza hut~

 ini pizza no 1
xsure nama dia..aku kan da lama tak makan pizza hut..xde lah aku dok membelek menu dia kalau orang dah belanja..malu i~hehe...tapi bila makan kali ni macam ada improvement je..topping dia da banyak dari dulu...menarik2..

Pepperoni Chicken
 ni opkos aku kenal..haha..

 ni piza no 3
..xsure apa nama dia jugak..ala...apasal aku rasa aku macam tak rasa yang ni eh..bila belek gamba baru perasan...huhhh...ni mesti akibat dalam gelap tengok wayang..xperasan ada lagi sejenis piza...hehe

 Island supreme 
betul eh nama yang ni??ni 1st tme aku makan ni..yang ni rasa dia macam makan piza kat perkampungan nelayan orang putih..sebabnya semua atas dia ialah dari laut..hehe..yang aku spot ialah tuna dan crab stick...makan dalam gelap lah katakan..hehe

 Coleslaw
ada sayuran sekali..kali ni baru aku makan piza dengan diet yang seimbang..biasanya makan piza tempat len jangan harap ada sayur2n..

 Bread Stick
ambil gambarnya jauh dari luar paper bag..hehe

Ayam no. 1
 Ayam no.2

Ayam No. 3
ada 3 jenis ayam semuanya..gila ayam betul belated birthdaY girl ini mengorder..tapi aku suka!!!!sume ayam ni aku suka,,,semuanya sedap!!!so aku mengisytiharkan side dish ayam paling sedap kepada Pizza Hut!!!weeee..
yang no.1 tu ada rasa spicy2 sikit so bagi yang memang gilakan pedas should take this one, 
no.2 ialah perisa garlic..pon aku suka!!!sangat sedap..ni memang perisa yang aku suka..dari dulu lagi...evergreen dihatiku~ehehe....
yang no.3 ialah aku xtau apa nama perisa ini..tapi rasa dia manis..ayamnya bersalut tepung digoreng pastu disira sos yang manis..ni pon aku suka..aku ni mana ada benda yang tak suka..semuanya pon sedapp especially makan free..hahahahahahah



ini ialah tuan tanah party liar kami...puan wawassss!!!
malu2 konon..padahal akak la yang paling ged2 kan?hahahahahhahahha

p/s: happy belated birthday kak wawas!!!

No comments:

Post a Comment