Tuesday, May 17, 2011

Portuguese egg tart!!

rasa sangat malas untuk update blog...uhuhu
aku slalu terpikir macam mana la orang bole update hari2... soul mereka memang menulis...
soul aku ialah hangat2 tahi kambing...mula2 je semangat waja...sekarang semangat hancus...hahaha

hari cuti...so haruslah tunjuk rajin sikit...

PORTUGUESE EGG TART
Lokasi: KFC, KLCC
Jenis: Pastri, ringan2

korang semua da try egg tart kat KFC?
aku suda!!! so aku nak belagak disini...weeeee````
especially bila aku dengar cerita hanya KFC KL je yang ada benda ni... betul ke??
lagi la aku mau eksen...ahhahahhah

 KFC egg tart/ RM1.80 seketul
ni la rupenya...sangat2 yummy!!! ni first time aku makan Portuguese egg tart..sebelum ni makan egg tart yang biasa je tu...yang biasa tak suka sangat sebab hanyir sikit rasa telur dia..sekali gigit yang ni..WOW!!!...menangkap kalbu~...haha
baru la aku tau jugak kalau portuguese nya dia bakar sikit atas dia tu..2 yang sedap tu... n dianya kemanisan just nice je...tak manis sangat n tak lah tawar..bak kata orang manis2 buah gitu! pastri dia pon best.. tak berminyak n tak memuak kan..egg dia lak lembut n menggebu~

ni gamba angle lain pulak..padahal benda yang sama je... sorry ye gambar semua tart yang telah digigit...tak kesabaran nak makan sampai lupa nak amik gamba dulu...ish2...

so kepada yang belum cuba sila lah berlari berkejaran ke KFC yang berhampiran...sebelum promosi tamat...
lambat nyesal...!!~~
kalau betul promosi ini tiada di tempat lain silalah jeles...aku tak jemput datang KL sebab KL dah cukup penuh orang...jangan memenuhkan lagi...ahhahahahhahhahahhahhahahha

p/s: japgi nak update lagi..tapi nak layan 1 movie dulu....da~```

2 comments:

  1. yeke!!! br tau je ni ade egg tart kt kfc..n klu mmg de kt kl je..mmg sgt x adil!! hu2...sdg menjeleskn diri..hu2..

    ReplyDelete
  2. yahuuu...kompem la ada kat kl je...sila jejeskan air liur anda...weeeee~

    ReplyDelete