Monday, May 2, 2011

meluncur dengan pantas!!!

hahahhahaha...
belum start apa2 lagi da gelak nates dulu...
entry kali ni aku tak cerita pasal makan lagi..harap maaf...entry makan2 lepas ni ye...hihi
kali ni entry berbaur berlagak~
tak boleh tahan...kena belagak dekat blog jugak....hihihi

apa yang aku nak belagak sangat ye....sila scroll ke bawah~

 ini adalah tikus aku sebelum ini...cute kan??nama dia egg mouse...sangat comel dan boleh dieksenkan pada suatu ketika dulu...aku pesan kat adik aku belikan mouse murah2 sekali dia bawak balik mouse ni..terkinja2 aku time tu....maunya tak..dah la rm15 je...kiut miut lak tu....TAPI.....kiut tak menjamin segalanya hokey~

klik dia sangat lah keras...bila nak klik bunyi kuat...keco sedunia nak bagitau kau sedang mengklik...kalau men game lagi sakit ati....kalau game yang dok keje mengklik laju2 kompem aku kalah....

 ni zoom in bagi lebih jelas keuzurannya..walaupon dia tak hebat dari segi function, banyak jugak lah berjasa kat aku...aku selalu tersepak dia jatuh dari katil...try guna ok je lagi..bagus kan...tapi wire dia tu dah nazak...nyawa2 ikan je tu...tempat left click tu da berkudal(ayat mak aku)..dah berdaki la bahasa melayunya...scroller dia pon da tak function..ko scroll lah banyak mana pon..tetap page view kau kat situ je..uhuhuhu

so...akibat berjalan dengan en.iky pada petang tadi..haruslah pergi merayap kedai komputer...dah masuk kedai komputer harus lah berjam2....dan aku pon dapat lah hasil jugak!!!weeee~~~```

 tada`````
menarik tak??cun tak??lagi super duper marvelous u!..wireless gitu...haruslah dibelagakkan di sini...
bentuk n saiznya berada dalam gengaman tangan yang penuh..puas ati nak meluncur dengan laju.. dah wireless wajiblah aku mengcursor kan dia dari jauh je..sambil baring2...seronot2... pulak tu murah...rm49.90 harga member....bukan aku yang member kedai ni...haruslah en.iky yang fanatik alatan2 pengkomputeran itu....

 lepastu jumpa pulak alat pencuci laptop ini...cuba teka berapakah harganya???
time adik aku beli untuk laptop dia time tu either rm5 or 10..aku pon tak sure...time tu pon aku da rasa wahhh...murah je rupenya...sekali kat kedai ni dapat dengan harga rm2 jeeee!!!!ape punya hanguk lah sape yang beli sebelum ni harga rm10 tu...eh..salah...adik aku la tu...hahahahhahahhahahha

 lihat lah dunia...betapa bersinarnya laptop aku....siap  bercahaye....hahah....padahal tu flash camera...akunya bengong mengelap keyboard time laptop on...tu lah hasilnya..icon sume tiba2 jadi besar...note pad tepi tu pon tertaip dengan ntah apa punya bahasa....nasib baik tak tertuka function benda2 len..

ni adalah hasil kain pengelap laptop tu...kalau mak aku tengok ni beristighfar dia...berkudal2 laptop budak ni rupenya....hahahahahahahhaha....~

best tak entry berlagak aku??mesti semua orang tak terjangka keberlagakkan aku hanyalah tahap ini je...
ahhhh...pedulik apa aku...ada aku kesah??
hahahhahaha

p/s: lupa nak promoe kedai super duper murah ni namanya challenger di MINEs, KL

No comments:

Post a Comment