Monday, February 14, 2011

aku baru jumpa!

hihi..ni quick entry...aku godek2 kat album dobot a.k.a ana..masa aku masuk burn ward dulu..ana ada buat kan cup cake untuk aku..sangat best!! ana ni rajin betul buat cup cake..nanti sila buatkan lagi untuk aku ye..

terharu i~
kalau tak silap rasa dia coffee kan ana??
cute eh??ni masa mula2 dia berjinak2 buat cupcake..nampak je macam senang..aku penah try buat dulu..angan2 je..lepas tu jangan harap aku nak buat lagi..menyusahkan je bila nak mengemas lepas tu..da lah tu hasilnya sangat memalukan...ahhahahhahah..lepas tu aku telah membuat keputusan untuk beli or tunggu ana buatkan je...ahhahahhahahhaha

p/s:ana!!.aku mau yang kau buat guna fondant lak pasni...aku dah nampak kau buat cun2 kat fb tu..sila hantar bagi aku makan..nanti aku leh post kat sini..heheheheeh

No comments:

Post a Comment