Monday, March 14, 2011

bila aku tak gi kejE~

hi...hi..hi...
hari ni aku tak gi keje..dengan bangganya menceritakan kisah aku tak gi keje,...
sebenarnya pagi2 tadi perut aku memulas2...gila2 punya tak boleh tahan...dalam toilet ada housemate aku lak..

situasi ini memang normal berlaku di rumah sewa aku..perut buat hal time tu lah ada orang dalam toilet..
toilet pulak tu ada satu je...memang tension...macam kucing beranak berjalan ke hulu ke hilir,kejap2 baring pusing sana sini, duduk,mencangkung dan sebagainya..time ni memang aku selalu je terpikir nak cari rumah lain..nak duduk sorang2..senang aku nak g toilet anytime...

selalunya aku boleh tahan tapi pagi tadi memang tak boleh handle punya sakit...aku ketuk pintu toilet minta nak masuk kejap..nasib baik housemate aku memnpunyai kesedaran sivik yang tinggi..dia bagi aku chance dulu....terima kasih housemate!!jasamu akan ku kenang..lepas sembahyang subuh aku nya perut buat hal lagi..kejadian msuk toilet berulang2 sehingga beberapa kali...so dipendekkan cerita aku telah melabur dengan jumlah yang tinggi pada hari ini..dan melepek di atas katil tak mampu untuk menapak ke tempat kerja...minta maaf semua..esok saya kembali~

pukul 11 aku dah elok da..tapi matahari mencacak atas kepala..payung aku tertinggal pulak dalam kereta en.iky semalam...lagi menambahkan alasan aku untuk teruskan off menjadi 1 hari..huhu...maaf sekali lagi semua yang ada di lab~

sekarang bila dah ada tenaga..aku pulak bosan tak tau nak buat apa...menyesal tak gi kerja,..duduk rumah kebosanan sorang2...huhu
aku nk update blog la...back dated bak kata orang yang sibuk settlekan document sempena rombongan audit tak lama lagi~haha

2 comments:

  1. hahahaha....now aku dh x perlu mengalami nasib sebegitu...hehehe...genggam kedua belah tangan ye..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..pagi td lupa nak genggam..tu yang xleh tahan tu..

    ReplyDelete