Tuesday, March 15, 2011

terer tak aku??

semalam masa kejadian aku tak pergi kerja, aku telah menjadi seorang chef yang berjaya bila perut dah bunyi macam gendang gendut tali kecapi...

akibat daripada pelaburan yang besar, dangdut yang sangat rancak dalam perut aku memaksa aku mengorek2 makanan..hasil daripada keterer-an yang yang sememangnya mempunyai bakat chef yang terpendam..maka terhasil lah:

MAGI GORENG MAMAK
Lokasi: Dapur Rumah, Kg Baru.
Jenis: Local, Super duper pantas.

Tada````....
sorry lah gambar berkabus..ni bukan cerita puaka niang rapik ada lintasan ke hapa eh masa aku snap pic ni ... ni adalah hasil daripada ketaksabaran aku yang kebuluran nak amik gambar time magi goreng ni tengah panas2 n berwap2 dan menghasilkan wap kat lense kameran handphone aku.. kalau tak rupa hasil masakkan aku lagi super duper marvelous... tu belum rasa dia lagi...opkos la aku tak mo puji diri sendiri kan??
hahahhahahahaha


p/s: tengok..wani takde pon aku masak hokeh~

4 comments:

  1. hahaha..xbley blah betol.eh btw i dh try murtabak meggi tue..sedap2..siap bertambah2..xckup..hehe

    ReplyDelete
  2. sedap kan...i pon terngidam2 nak mkn lg...
    nak buat lg lah wiken ni...

    ReplyDelete
  3. wah...ini tidak adil...time gue xde kmu sgt le rajin..wah2..!! hu2...erm...sudah rindu la dgn kmu..x sbr nk g kl nex wik..hu2

    ReplyDelete
  4. ye la kn..skang u ada i trus jd malas..cmne ni??

    ReplyDelete