Saturday, March 5, 2011

Main masak2??aku mau!

wahhhhhh.....aku tension!!!
mana aku nak dapat mende ni??
aku dok melayan youtube video yang di post oleh RRcherypie's..sila tengok...korang akan jadi tension macam aku...kenapa??kena la tengok...
mula2 aku layan sebab jumpa video dia buat sushi (entry before ni ada)...lepas tu aku kagum2 banyak produk dia yang menarik2...contohnya:



lama2.....aku tension!!!!


aku nak jugak mende ni!!siap boleh main masak2..siap dengan dapur, kuali, rice cooker,oven, minyak segala!! maunya aku tak gila??
part yang konon2 dia goreng tu aku lagi boleh meroyan..siap timbul lak benda da siap goreng!!!!

p/s::korang mau???musti mau kn??
aku mau!!!!!!

5 comments:

  1. cek mauuuuuuu
    hahahaha
    gila gak tengok nih
    nak pinjam boh kat blog naaa

    ReplyDelete
  2. gila kan??amik2...kite pon jumpa masa godek2

    ReplyDelete
  3. whoa. ni memang buat tension.
    mintak share entri ni ke FB sy ye.

    ReplyDelete
  4. bole je..saya pon cari kt tenet jugak...hihhi

    ReplyDelete
  5. dah jumpa ke? saya pun nak main jugak...

    ReplyDelete