Sunday, January 16, 2011

KHURAFAT!

KHURAFAT!!
Lokasi: GSC Times Square, KL.
Jenis: Movie, Seram.

Wahhh..lamanya aku tak update entry makan2 aku ni. Sekali ni update tak cerita makan jugak. Nak cerita pasal Khurafat. Movie baru dekat wanyang sekarang. Di mana aku telah tergoda nak pergi tengok lepas tertengok trailer nya dalam Melodi siang tadi. 

 1 tiket untuk aku. 1 tiket untuk Syamsul anak pak Haslam~ tapi dia tak datang..wuwuuwuwuw (berangan je lah ko!!)

Apa yang boleh aku cakap cerita ni memang seram. Seram? ye! Memang seram! Penuh dengan adegan terkejut2. Semuanya dengan bantuan sound effect yang kuat dan lantang dan tepat pada masanya untuk bunyi terkejut2. Hantu dia pon seram. Siap merangkak2 macam ju-on. Makeup hantu pon agak scary. Padahal aku tengok hantu tu sikit2 je. sebab takot! tengok sorang2. Bila dan dimana hantu tu nak keluar pon sangat tak disangka.

Jalan ceritanya juga agak amazing. Tak lah bosan sangat. Cepat je hantunya nk keluar. Pantang malam je ade hantu. Lepas tu ending nya pon WoW! tak sangka dia punya angkara. Lepas tu tak sangka jugak camtu endingnya. Kiranya sangkaan aku memang meleset je la. haha.. 

Banyak pulak aku puji cerita ni. Ada jugak kutukan yang aku nak cerita. Ceritanya kejap sangat. 1 jam 10 minit kot. Ke tak sampai? berkira weh..aku bayar rm22 untuk tiket ni..mahal tak? Sebab beli tiket 2 tapi kfida ada emergency yang mengharuskan beliau pulang. Gagah tak aku sanggup tengok cerita ni sorang2. haha..Lepas tu ayat dialog dia skema sangat. Ayat complete gitu. Macam dialog dalam karangan zaman sekolah2 dulu.

Walau apa pon aku bangga dah tengok cerita melayu yang best ni. Ada peningkatan dari segi jalan cerita, keseraman hantu, gambar dan sound effect. Jatuh cinta i dengan syamsul anak yusof haslam ni u~. Padahal dulu aku geli tengok dia dalam cerita2 rempit tu. kini semuanya telah berubah~Haha..mati kalau en. Iky baca nanti..hahaha

Lepas tu jalan2 lagi di Times Square sorang2 jumpa la sesuatu yang aku memang nk gila2 dari dulu. Yey! Kali ni wajib beli. Kalau tak aku akan teringat2 dan termimpi2..Lai2..tengok rupanya.


 Tada~!!! cantik tak?? Tapi ni saiz besar. Masa pakai elok. bila berjalan tercabut2 tumit kasut tu...huhu

 Nampak cam biasa je kan..rupanya ada wedges u~ Gojes kn?? dats why i meroyan mau kan ia! Last2 aku beli kaler hitam. Kerana hitam itu menawan~ Tapi tak de gambar lak yang hitam..tak pe la..guna kuasa imaginasi  je ok?hehe
.
p/s: masa jalan nak pergi stesen LRT tadi aku berselisih dengan Gay Niger. Geli pulak aku. aku da la memang anti gay. tengok gay camtu rupe lagi aku meroyan. diorg da la muka cam samseng, bibir tebal cam lembu( ni ayat abg aku eh. aku guna smula),kulit hitam tapi jalan kepit2, pakai baju kecik. aku bukan nk kutuk niger. aku kutuk gay negro.(gay lain pon aku kutuk!)Tak seswai ok!!!!
Dalam imaginasi aku  diorang patot macho2 mcm will smith and denzel washington~weeee
ada ke p/s pjg cmni?hahhaahah..lantak la~

No comments:

Post a Comment