Sunday, January 2, 2011

ruang tamu...

kejadian malang berlaku kepada aku pada malam ini. kenapa?
kerana aku tak dapat masuk bilik dan berada di ruang tamu rumah ku. kenapa? 
sebab aku tak ade kunci bilik untuk masuk ke bilik aku. kenapa?
sbb kunci bilik aku berada di dalam bilik aku. kenapa?
sebab kawi dan wani meninggalkannya di dalam bilik pada khamis lepas.
penat taip kenapa..huhu

aku silap perhitungan..ingatkan wani sampai dulu. biasanya kalau balik kampung aku yang akan sampai ke rumah sewa paling lambat. rupanya wani lagi lambat kali ini. kiranya aku dapat masuk sampai ke dalam rumah pon dah cukup baik. ikhsan daripada kak da (housemate bilik lain) bagun dari tidur khas untuk bukakan gate dan pintu rumah. terima kasih kak da.

tadi aunty tom (tuan rumah) ada kat halaman masa aku sampai tapi aku malas nak minta kunci bilik dari dia. aku malas nak jawab soalan dia yang macam2 tu nanti.

p/s: nasib baik laptop ada.boleh layan aku..

2 comments:

  1. kakyin!!!!!! sian nye kat u..so sori..
    i ingt wanie smpi dlu..huhuhu..
    wanie pon ckp tggal je dlm blik kuncinye..

    ReplyDelete
  2. xpe..i da bjaya masuk pon..dun worry!b happy!

    ReplyDelete